sâmbătă, 5 februarie 2011

FESTIVALUL NATIONAL AL SANSELOR TALE
"Dreptul la lectura-dreptul omului civilizat"
06-12 DECEMBRIE 2010
SCOALA NR. 22 "D.CANTEMIR" GALATI -BIBLIOTECA SCOLARA


COSTACHE ANDA-Prezentare fisa de lectura "AMINTIRI DIN COPILARIE"

LUCA ANA MARIA-Prezentare fisa de lectura


CRISAN ALIN-Prezentare fisa de autor ION CREANGA
LAZAR AMBRA -Prezentare fisa de lectura "VRAJITORUL DIN OZ"


DRUJA DRAGOS -Prezentare fisa de autor MIHAI EMINESCU

Un comentariu:

  1. Sunt din aceasta clasa si sunt mandra de asta.Toti colegii mei destepti in felul lor sunt prietenii mei.Am o doamna foarte inteligenta,cu meritele toate din partea mea.Stie cum sa ne invete,si stie cum sa me faca sa fim mai destepti.Tin la ea co o a doua mama.Ii multumesc ca e doamna mea.
    As vrea ca sa fie un frumos cuvant.

    Mersi.
    NU DORESC SA SPUN PERSOANA MEA .DAR IMI FACE MEREU PLACERE SA O ASCULT PE DOAMNA MEA!

    RăspundețiȘtergere